نحوه افزایش عمر تونر چاپگر

 

یک کارتریج تونر با نگهداری خوب به شما امکان چاپ صدها سند را می دهد . چگونه کارتریج های تونر چاپگر را به حداکثر برسانیم؟

وقتی روزانه از چاپگر خود برای تولید تصاویر و اسناد با کیفیت بالا و رنگی برای تجارت خود استفاده می کنید ، تونر یا جوهر شما به سرعت تمام می شود. اگر شما نیاز دارید که به طور مکرر از چاپگر خود استفاده کنید ، کارتریج های تونر جدید بودجه را کاهش می دهد. با نگهداری صحیح چاپگر و تونر ، دیگر نیازی به کارتریج به صورت مرتب نخواهید داشت. تنظیم تنظیمات چاپگر و تمیز کردن منظم کارتریج ها به شما در صرفه جویی در مصرف تونر و هزینه کمک می کند. همچنین می توانید با استفاده از یک قطعه نوار نقاب ، عمر کارتریج های تونر را افزایش دهید. همچنین دلایل رایج برای پایین آمدن عملکرد تونر کارتریج را مطالعه کنید.

 

1.      چاپگر خود را سرویس کنید. این کار به صورت حداقل سالی یک بار و توسط متخصص باید انجام شود.

 

2.      اگر نیازی به چاپ اسناد با کیفیت بالا ندارید ، چاپگر خود را در حالت پیش نویس یا اقتصادی قرار دهید. در این تنظیم جوهر کمتری استفاده می شود اما همچنان سندی خوانا تولید می شود.

 

 

3.      فقط در صورت نیاز چاپ کنید. اگر می توانید یک کپی الکترونیکی از سند را در رایانه خود نگه دارید ، ممکن است به نسخه کپی نیز احتیاج نداشته باشید.

 

4.      اسناد را به صورت سیاه و سفید یا به رنگ خاکستری چاپ کنید ، مگر اینکه حتماً باید از رنگ استفاده کنید.

 

5.      قلم خود را به Century Gothic یاEcofont تغییر دهید. این فونت ها نسبت به قلم های دیگر مانند Times New Roman یا Arial از تونر بسیار کمتری استفاده می کنند.

 

6.      برای جلوگیری از خشک شدن تونر به طور منظم از چاپگر استفاده کنید. نازلهای کارتریج معمولاً در صورت عدم استفاده طولانی مدت مسدود می شوند.

 

 

7.      چاپگر را هنگامی که استفاده نمی کنید خاموش کنید. وقتی خاموش است ، چاپگر کارتریج ها را مهر و موم نگه می دارد تا جوهر خشک نشود.

 

8.      هفته ای یکبار ابزار تمیز کردن کارتریج چاپگر خود را اجرا کنید. این ابزار می تواند چاپ خطی یا نادرست را اصلاح کند.

 

9.      کارتریج های تونر استفاده نشده را به درستی ذخیره کنید تا عمر آنها افزایش یابد. کارتریج ها را در بسته بندی اصلی مهر و موم شده نگه دارید تا زمانی که می خواهید از آنها استفاده کنید. کارتریج ها را در حالت ایستاده و در یک مکان خنک قرار دهید.

 

10.  از یک شرکت چاپ بخواهید کارهای بزرگ را انجام دهد ، خصوصاً اگر شما نیاز به چاپ تصاویر رنگی زیادی دارید. ممکن است هزینه چاپ کمتر این باشد که شرکت دیگری اسناد را برای شما چاپ کند.

 

11.  وقتی پیام هشدار تونر کم روی چاپگر شما ظاهر می شود ، کارتریج تونر را به آرامی به جلو و عقب تکان دهید. این ممکن است به شما اجازه دهد قبل از شارژ مجدد کارتریج چند سند دیگر چاپ کنید.

 

12.  تونر را از چاپگر برداشته و یک قطعه کوچک نوار نقاب را روی پنجره یا درام قرار دهید. این سنسور کمبود تونر را غیرفعال می کند ، بنابراین می توانید به چاپ حتی در صورت کم شدن تونر به استفاده از کارتریج ادامه دهید.

 


آلفا 2 تونر ,کارتریج ,چاپگر ,استفاده ,      ,دهید ,استفاده کنید ,قرار دهید ,تونر چاپگر ,      چاپگر ,کمتری استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان هر چی که بخوای سایت تفریحی لاف زن | سرگرمی| عکس جدید حرف های یک آدم جا مانده ! نکاتی درباره دنیای آنلاین اتو گالری ماشین های اسپرت