امروزه با وجود تحریم ها و مشکلات اساسی در بازار ایران در مورد هر محصولی باعث کمیاب شدن آن محصول گردیده و محصول اینورتر نیز از این قائده مستثنی نبوده و برای موجود بودن در بازار با مشکلاتی مواجه شده است. کمیاب شدن ایتورتر در بازار و به دنبال آن گرانی اینورتر های موجود در بازار برای مشتریان اینورتر مشکل ایجاد نموده اند. با توجه به این مواردی که دکر شد مشتریان ناچارا و از روی اجبار به اینورتر دست دوم روی آورده اند.

چند نکته مهم که در اینورتر دست دوم باید به آن توجه داشت :

در گذشته اینورترهای دست دوم بسیار سخت پیدا می شد و ممکن بود با وجود واسطه ها جنس مناسب و با کیفیتی بدست مشتری نرسد. اما امروزه با وجود فضای اینترنتی و سایت های مختلف پیدا کردن اینورتر دست دوم مناسب و سالم بسیار راحت تر و ساده تر از گذشته شده است.

نکته اول : وقتی فردی به اینورتر دست دوم روی می آورد پس به دنبال هزینه کمتری است اما باید این نکته را در نظر داشت که قبل از انتخاب اینورتر دست دوم در مورد اینورتر آکبند باید اطلاعاتی را بدست آورد تا زمان انتخاب اینورتر دست دوم را با نو مقایسه و متوجه تفاوت های این دو باشید و انتخاب دقیق تر و بهتری داشته باشید.

نکته دوم : از نظر سلامت و کیفیت کارایی حتما قبل از اینورتر آنرا چک کنیم اگر اینورتر دست دوم با قیمتی پایین تر بود باز هم باید بررسی شود و بعد برای آن اقدام شود زیرا ممکن است آن به صرفه نباشد. در نتیجه تست اینورتر قبل از آن در حضور نده از ارکان مهم اینورتر دست دوم میباشد.

بیشتر بخوانیدنگهداری و تعمیر اینورتر 

نکته سوم : یکی از مشکلات بزرگ اینورتر دست دوم نداشتن گارانتی و خدمات پس از میباشد که در اینورتر نو این مشکل وجود ندارد برای کمتر شدن این مشکل باید سعی کرد از گاه های معتبر اینورتر دست دوم را تهیه کرد تا حداقل از خدمات ارائه شده در این گاهها و آموزش های موجود برای اینورترهای استوک استفاده نمود و سعی شود از مراجعه به دلالان و واسطه ها خودداری شود. در این زمینه گاه توان صنعت با بهره گیری از کارشناسان خبره و سال ها سابقه درخشان در توزیع قطعات صنعتی در خدمت شنا عزیزان می باشد.

نکته چهارم : حتما قبل از به میزان کارکرد اینورتر دقت داشته باشید و با م متخصص بررسی کنید که چه میزان کراکرد داشته است تا حد امکان اینورتری را اری نمایید که کارکرد آن پایین باشد تا میزان بازدهی آن بالاتر باشد.

نکته پنجم : اینورتر یک قطعه الکترونیکی است پس باید از نظر سیم کشی و سلامت ظاهری نیز به خوبی بررسی و تست شود. همچنین علت را نیز باید از نده جویا شد.

نکته ششم : حتما به میزان توان و نوع اینورتر دقت شود تا متناسب با نیاز ار باشد.

شاید این مطلب هم جذاب باشدتعمیر و عیب یابی الکتروموتور

و سخن آخر اینکه تا حد امکان از اینورتر استوک خودداری نمایید و یا اگر تصمیم خود را برای اینورتر دست دوم گرفته اید حتما قبل از اینورتر را به متخصصین و مشاوران نشان و با تایید آنها اقدام به بفرمایید و همچنین مهلت ۲۴ ساعته برای تست از ار گرفته شود.

 


اينورتر دانفوس Aqua اینورتر ,نکته ,وجود ,میزان ,حتما ,بازار , اینورتر ,باشد نکته ,برای ,داشته باشید ,انتخاب اینورتر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع فایل های دانشجویی و دانش آموزی یادداشت های وحید خرازی نی نی یا - سایت سرگرمی uriah3jdkv accueil subvideo سایت TCدانلود بازگشت به اسلام ، بازگشت به اصل