جن



توضیحات در مورد اجنه و انواع آنها:

شاید مشهور ترین و معروف ترین موجود ماورایی هست که همه ما حداقل با نامش آشنا هستیم و بیشتر ما از داستانهایی که معمولا کهنسالان فامیل برای مان می گفتند شنیده ایم

 طبق گفته های بزرگانی که برایمان از جن ها قصه می گفتند : موجوداتی سیاه یا زرد رنگ هستند که پشم دارند و دارای سم هستند و سری کوچک به همراهی نگاهی نافذ دارند.

 

 انواع و دسته بندی جن:

 جنها در سه هیکل هستند : کوچک , بزرگ و خیلی بزرگ


دسته اول:

 بیشتر جن هایی که شاید افراد با آنها روبرو شوند جن هایی هستند با بدنی کوچک که حدود ۸۰ سانتی متر هست ، این بدن لاغر هست و بیشتر شبیه یک پسر بچه کوچک بازیگوش می باشد .

این جن ها که طایفه جن از آنها تشکیل شده در همه مناطق هستند و شاید زندگی مسالمت آمیزی با انسانها داشته باشند و این صلح بیشتر بخاطر نادیده بودن آنها از چشم انسانهاست.

دسته دوم :

جن هایی هستند که در مناطق خلوت نشین زندگی می کنند بیشتر در مناطقی دور دست که انسانهای کمی در آنجا هستند، قد و قواره آنها هم قد انسان و تا ۲ متر هم افزایش دارد. این جن ها بسیار سریع و خشن و گوشه گیر هستند و اغلب دنبال مکان های خلوتند.  و دارای قدرت بسیار خاصی درتله پاتی و ی انرژی از انسانها حتی در چاکراها دارند . این عمل ی حتی در مندل هم اتفاق می افتد .


 مندل چیست ؟

مندل یا حصار ماورایی یک نوع مرز بندی است که با وسایل و دعای خاصی انجام میشود که باعث میشود موجودات ماورایی نتوانند نزدیک شما شوند و معمولا در احضارات و تسخیرات استفاده میشود …

دسته سوم :

جن هایی هستند بسیار بزرگ که خیلی کم هستند و هیچ ارتباطی با انسانها ندارند و بیشتر در مکان های خالی از سکنه و جاهایی که انسان در آنجا نیست زندگی می کنند. طبق تحقیقات شاید نام غول برگرفته از همین موجودات باشند .

آنها صورتی گرد دارند و برخی هم صورتی بیضی ، تقریبا شبیه میمون ولی صاف حرکت می کنند ، چشمانی دارند که مردمک آن چشمان صاف است و خطی مشکی و نه هیچ رنگ دیگه بجز مشکی در چشم دارند، چشم آنها دارای سفیده چشمی نیست و چشمانی ریز دارند

 دستان آنها دارای سه انگشت می باشد که وقتی کنار هم باشد شبیه سم می شود که به اشتباه سم می گویند.

 

هر کدام از این سه دسته می توانند در محل های دیگری حضور داشته باشند . این امر غیر ممکن نیست ولی خیلی خیلی کم پیش آمده

جن ها موجوداتی انرژی خوار و انرژی هستند و می توان آنها را تنسخیر کرد و آنها هم می توانند انسانی را به تسخیر خود دربیاورند.

 آنها در هوا می لغزند ، شبیه حرکت کالبدها در هوا ، به هر جا بخواهند می روند ، بدن آنها از انرژی خاصی به نام فوهات و اتر تشکیل شده و این دو انرژی خاص می توانند از هم جدا و دوباره به هم وصل شوند .


علوم ماورا دارند ,انرژی ,دسته ,شاید ,شبیه ,دارای ,هایی هستند ,آنها دارای ,داشته باشند ,مورد اجنه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ترجمه تخصصی شرکت فراز بینش سپهر تولیدی قابلمه گرانیت هلنا عشق titanydo WebSite تخفیفان علاقه های موفقیت معرفی کالا فروشگاهی دانلود طرح جابر